Tuesday, August 30, 2016

DOBI LAYAN DIRI DI BATU GAJAH,PERAK.

DOBI LAYAN DIRI DI BATU GAJAH,PERAK. | Jika ada yang tertanya-tanya adakah Batu Gajah,Perak mempunyai dobi layan diri jawapannya adalah YA,ADA. LAUNDRY HUB terletak berhampiran dengan beberapa kedai seperti 7 Eleven Batu Gajah, Restoran Snana Dan TF Value Mart Batu Gajah.
Semalam kali pertama Sha mencuba dobi layan diri ini untuk mencuci toto memandangkan malas melanda diri ini..ehehehe...nasib laaa tak lama tunggu mesin kosong,kalau tak memang lama lagi kena tunggu sebab lepas kami guna 1 mesin..datang la kakak-kakak bawak 2-3 bakul kain yang perlukan 2-3 mesin jugak.

 Tukang jaga mesin...ahahahaha

 Jakun kejap,,,ahahahha,,padahal ringkas je arahannya.

Mesin Pencuci.

 Mesin Pengering

Sedia duit cukup-cukup yea!!

Selamat mencuci!!
Selamat Hari Merdeka!!

Sekian laporan khidmat masyarakat daripada saya Shalimar.

6 comments:

  1. memang best kalau baju hantar dobi..tapi kalau selalu sangt hantar,pokai jugak..selalu hantar untuk toto je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa...toto kan berat..lgpon mesin basuh kt umah tu kecik je..huhuh

      Delete
  2. skrg ni dh banyak tempat ada dobi layan diri ni kan...

    ReplyDelete
  3. oh.bgus sgt nie..
    teringin nk jejalan kat bt gajah

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...