Saturday, July 23, 2016

MINYAK HERBA ASMA MUJARAB

MINYAK HERBA ASMA MUJARAB | Assalamualaikum pembaca sekalian. Apa khabar anda hari ini? Sihat? Waaahh kenapa Sha bertanya khabar hari ini,biasanya jarang bertanya apa-apa? huhuhu.. mana lah tahu ada rakan-rakan Sha di sini tidak berapa sihat seperti kawan sebelah meja Sha ni, dia dan anak-anak tidak berapa sihat mungkin dengan tahap persekitaran sekarang yang memberi kesan pada penyakit asma yang dialami.


Menyebut tentang penyakit asma ini,terdapat satu produk tradisional iaitu MINYAK HERBA ASMA MUJARAB  yang diproses secara home made sejak 40 tahun lalu yang telah dihasilkan oleh pengamal perubatan asli dalam membantu masalah lelah,batuk dan asma.
Keberkesanan dan testimoni produk MINYAK HERBA ASMA MUJARAB ini dapat dilihat daripada hasil perkongsian di http://suarainsan.net/penawar-anak-anak-semput-lelah-asma-dan-batuk-hingga-muntah-muntah/ yang mana telah mencuba mengamalkan sapuan Minyak Herba Asma ini secara konsisten pada anaknya yang menghadapi lelah dan batuk yang kuat. Alhamdulillah dengan izin Allah S.W.T kesihatan anak beliau telah beransur baik.

 " Sesuai sekali bersama keluarga anda "

KEGUNAAN LAIN MINYAK HERBA ASMA MUJARAB :

*Batuk & Lelah ,Asma
- Menghilangkan Kembung Perut
- Sakit Perut
- Luka
- Terkena api
- Digigit binatang berbisa
- Sakit Gigi
- Tergeliat dan lain-lain.

BERHATI-HATI DENGAN PRODUK TIRUAN



Untuk keberkesanan produk ini,anda haruslah memastikan produk yang dibeli adalah ASLI bukan TIRUAN. Produk ini dari masa ke masa dipertingkatkan tahap keselamatan memandangkan sudah beberapa kali cuba ditiru pihak tidak bertanggungjawab. Perincian tentang keaslian produk boleh didapati di laman web rasmi MINYAK HERBA ASMA MUJARAB yang menceritakan tentang perjalanan dan cabaran dalam memastikan keaslian produk dan keberkesanan kepada pelanggan. Anda boleh scan QR Code yang ada di belakang botol dengan menggunakan telefon pintar anda dan setiap produk yang di scan mempunyai nombor siri berbeza di dalam sistem website rasmi Minyak Herba Asma Mujarab ini. Hologram serta sistem QR code yang dilekatkan dan sudah dipasarkan dari peringkat ke peringkat. PASTIKAN ORI BARU BELI.




ANTARA TESTIMONI





APA TUNGGU LAGI? CEPAT TENGOK-TENGOK...BELI SEKARANG

Harga 1 botol - RM 39 tidak termasuk kos pos

Sebarang urusan berkaitan MINYAK HERBA ASMA MUSTAJAB ini boleh hubungi :

Puan Nurul : 017 623 9935 (Produk Owner)
 - En.Hafis / 013- 480 6787 ( Bahagian Pemasaran )

Lebih lanjut anda boleh layari FB Penawar Semput Lelah Dan Asma

Wednesday, July 20, 2016

MAKAN TENGAH HARI NASI KERABU

MAKAN TENGAH HARI NASI KERABU | Hari ini Sha dan 2 lagi kawan pejabat berpakat buat nasi kerabu. Macam-macam hal baru dapat makan,Sha salah hari bulan pulak masak hari ini,kawan bahagian ulaman rancangnya esok sebab malam ni baru nak pergi beli di pasar malam katanya. Adooiii...bahan lain semua sudah ada,jadi kami teruskan rancangan dengan pergi cari bunga kantan yang susah betul nak dapat ,kedai ke 6 bari kami dapat bunga kantan tu..fuhh...lega...tak da bunga kantan tak jadi la nasi kerabu tuu oiii...



Bila dah masak ni,bila bawa ke pejabat memang Sha tak reti pelawa orang makan sebab Sha tak pandai masak pun sebenarnya tapi bila rasa nak makan selera kampung sendiri kena la rajin sikit ke dapur kalau tak memang asyik kempunan laa tak dapat makan. Nasib juga ada kawan-kawan yang sama-sama suka. Dahla masak tak berapa pandai, ada pulak kawan-kawan jenis mulut macam - macam ni boleh buat rasa down sikit. Nak puaskan perut sendiri pun susah..huhuuhu...

Tapi yang penting puas hati laa dapat makan ramai-ramai tadi,sampai ke petang baru habis bekalan ni semua. Rancangan seterusnya adalah nasi dagang la pulak,sebab baru tahu ada geng makan nasi dagang ikan tongkol. Bukan apa,biasa Sha masak gulai ayam untuk suami je boleh laaa, sebab suami kurang bab ikan ni, jadi bila nak bawak ke opis juga tu macam malas sebenarnya. Sha rajin buat sebab nak makan ramai-ramai je,syokk......tapi bila mulut-mulut tidak diundang memberi ulasan ni Sha tak berapa berminat....so sorry.....biar orang kata makan itu sedap makan dengan ini sedap..biarlah...Sha suka sangat menjaga keaslian setiap hidangan lambang negeri.

Alhamdulillah.

Monday, July 18, 2016

NAFSU MAKAN SELEPAS RAYA

NAFSU MAKAN SELEPAS RAYA | Daripada pemerhatian Sha selepas masuk pejabat setelah cuti berhari raya pada minggu lepas,didapati ada segelintir rakan sepejabat mengalami nafsu makan melampau..ahahhaha...tak ada la melampau macam mana pun,cuma sebelum ni tak ada la dengar orang duk tanya pasal makan je dari pagi sampai petang macam yang terjadi sekarang ini.

Pemerhatian dalam facebook pun sangat mencabar,kerana ramai kawan-kawan berkongsi gambar rumah terbuka di merata-rata sedangkan Sha tak ada pun jemputan ke rumah terbuka dan pejabat pun tak ada ura-ura untuk mengadakan rumah terbuka.huuuuu...sedih sangat..tengok sindrom nak makan tapi tak lapar sudah menular dalam diri Sha sendiri...kih4

Tiba-tiba rindu pulak suasana hari raya di pejabat lama. Maaflah,memang Sha suka mengenang bekas-bekas tempat Sha bekerja dulu sebab di sana lebih meriah. Antara kenangan berhari raya yang Sha pernah kongsi sebelum ini adalah seperti cerita penutup Syawal 2014 ini.

http://notashalimar.blogspot.my/2014/08/penutup-syawal-1435h.html

http://notashalimar.blogspot.my/2014/08/penutup-syawal-1435h.html

Sudah bosan mengadap rendang nanti kita tukar balik selera dan boleh mengunjungi 8 Port Makan Unik Dan Berpatutan Yang Anda Mesti Cuba At Least Sekali Seumur Hidup! ini. Mana lah tau,tersangkut nanti boleh jadi port pilihan hati.

Sha pun dah mula perlahankan selera ni,tapi sebenarnya Sha tak adalah melantak sangat di hari raya lepas. Nanti teringain jugak nak merasa di port-port baru, Siapa Suka Food Hunting Tak Payah Pening Kepala Google Dah, 8 Tempat Ini Paling Epik ini. Harap-harap satu hari Sha dapatlah ke tempat-tempat ini.

Wednesday, July 13, 2016

AIDILFITRI PERTAMA ADIK

AIDILFITRI PERTAMA ADIK | Di usia 10 bulan 15 hari, Adik Fathia berhari raya. Ibu cuma nak pacak gambar adik dengan ibu je kat sini. Alhamdulillah kain baju kurung kami amat selesa dan tidak panas,jadi sesuai lah dengan bayi seusia ini untuk bergaya dengan baju kurung.


Manis je anak ibu ni berbaju kurung di hari raya. Tahun depan kena lagi comel sebab masa tu dah boleh jalan dah..hiihi..

First Entry selepas cuti raya...yuhuuuu...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...