Hot Posts

6/recent/ticker-posts

SIAPA THE ROCK

THE ROCK | Buat peminat wrestling rasanya nama ini tidak asing lagi. Pada zaman World Wrestling Federation ( WWF) Vince Mcmohan dulu memang Sha jarang sekali ketinggalan melayan rancangan WWF ini bersama keluarga. Ketika remaja rajin juga Sha mengumpul gambar The Rock ini yang diperoleh daripada majalah, selain The Rock pada zaman itu antara yang popular adalah Triple-H, Kane , Hulk Hogan, Steve Austin dan ramai lagi.

Sekarang ini kelibat The Rock atau nama sebenar beliau Dwayne Johnson ini boleh ditonton di pawagam. Filem yang Sha yakin ramai orang minati iaitu The Fast Furios adalah antara filem yang dilakonkan oleh The Rock.



Kenapa Sha minat The Rock ni?? Inilah antara jawapan yang Sha dapat bagi 5 Perkara Yang Buat Orang Malaysia Suka Gila Dengan Dwayne ‘Rock’ Johnson.
Tak nak cakap banyak,memang di pentas wrestling dan di pentas lakonan beliau memang dapat menarik peminat untuk menonton hasil lakonan beliau. Tambah lagi Sha memang suka orang pandai angkat kening sebelah macam Ziana Zain...kih3

Post a Comment

6 Comments

  1. yelah sapa yg penah layan WWF dulu2 msti kenal the rock nih...
    pastu tak sangka lak dia pandai berlakon... suke ngn lakonan dia, sbb dia blh berlakon serius, kelakor, tentera2... suke lah akak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tol tuu...kiranya dia xhilang kan...tmbh skrg Sha dh xlyn WWF dan seangkatan dgnnya tuu...huhu

      Delete
  2. suka dgn lakonan The Rock, too ^^

    ReplyDelete
  3. ggrrr... miow... purrrr... damn sexy dia tu.. kihkihkih..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi