Thursday, February 11, 2016

TB : ADIK FATHIA BOLEH MENIARAP

ADIK FATHIA BOLEH MENIARAP | Alhamdulillah,walaupun dah lama Adik Fathia boleh meniarap hari ini baru ibu nak pacak kat sini ceritanya. Biarlaaaaaaaaaa...hihhiihi.. Hari ini 11 Februari 2016 [Khamis] bersamaan 169 hari a.k.a 5 bulan 19 hari umur Adik Fathia. Adik secara rasminya boleh meniarap adalah pada 18 Disember 2015 [Jumaat] yang lepas iaitu pada umur dia 114 hari a.k.a 3 bulan 24 hari,maknanya sudah 55 hari Adik pandai meniarap selepas berusaha gigih. Tak dapat pusing, nak menangis,tak dapat pusing,nak marah-marah. Sekarang ini Adik sedang meringankan diri untuk posisi merangkak pulak.

Selepas pandai meniarap hari tu, Adik dah pandai golek sana,golek sini dah sekarang. Risau dah kalau letak atas katil,sebab pernah jatuh dari katil. Nasib tak ada apa-apa,Alhamdulillah. Biar lah dia bergolek kat atas lapik kat bawah tu kalau ibu nak buat kerja,lebih selamat.

Nah,ibu pacak gambar sekali. Terbang lah anakku..


Wajah yang tidak puas ibu tatap..
Sayang Abang Zaryth & Adik Fathia.

6 comments:

  1. sm mcm anak sy....dh pndi berpusing2 da bila meniarap..skrg cbuk angkat bontot..anak sy dh 4bulan setgh.hehe

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...semoga membesar dengan sihat...^_^

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah semakin membesar Fathia kan, sikit lagi boleh lah main2 dengan abang zaryth dah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah..muka pun xsabar dh main ape abg main..

      Delete

Terima Kasih Daun Keladi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...