Monday, January 18, 2016

AIS KRIM JIPANGI

AIS KRIM JIPANGI | Habiskan hari minggu pada waktu malam, jalan-jalan cuci mata. Tertengok Ig Blogger Kak Ana Jingga kongsi gambar ais krim ni,terliur pulak, nasib baik kat Ipoh ni ada jugak. huhuu..
Walaupun dah kenyang, kes teringin beli laa satu makan 3 beranak, Sedap!! Zaryth suka, Sha suka, En.Aidy pun suka!! Tak caya? tengok reaksi Zaryth..Adoi laa anak,berebut dengan ibu tu makan. Ais krim dia pun lembut je..

RM 7/ais krim

 Yang kesiannya adik Fathia,duk dalam troli je,ehehhe...dengan pelbagai aksi sambil tunggu ayah,ibu, dan abang makan ais krim.

Puas tengok anak seronok,isi masa macam ni pon ok dah..

Itu saja nak kongsi..terima kasih baca,tengok gambar pe semua tuu...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...