Thursday, October 02, 2014

ISU MINYAK NAIK 20SEN



Memang riuh semalam dengan isu ini..
Bukan nak bising, cuma nak luah perasaan..
Banyak cakap pun isi jugak.sebab terpaksa.
Kalau tak isi, kereta tak bergerak laa...
Kalau tak bergerak macam mana nak cari makan.
Tak cari makan macam mana nak teruskan hidup.
Itu sahaja nak cakap pasal minyak naik hari ini.
P/s : Gaji rm1k - rm 350 = rm 650 [ untuk menjalani hidup 1bulan ]
Kawan tak jejak Fareeda,Ariani, Aj yea...
Makan tengahari nasi ayam rm3 je..tu pun semalam dah naik rm3.50.
hihihhihi...
Apapun masih bersyukur ...masih ada yang lebih susah dari diri sendiri.
Sekian,terima kasih.

14 comments:

  1. pasrah, redha wpon dlm hati ada mcm2 hu3

    ReplyDelete
  2. kenaikan harga minyak memberi impak kepada semua...

    ReplyDelete
  3. isu minyak dah jadi panas..jangan ada yang terbako...:)

    ReplyDelete
  4. Apa hak kita sbg rakyt. Bsuara lbh2 jd isu plk

    ReplyDelete
  5. Confirm harga barang naik ni!! Tunggu je la.. :-(

    ReplyDelete
  6. pon dok bincang2 kt opis ni psai minyak gak....adehhhh

    ReplyDelete
  7. hahhahaha alkisah subsidi dikurangkan.... konon.....

    ReplyDelete
  8. ehehheee..isi minyak macam biasa....

    ReplyDelete
  9. Asal je minyak naik, memang kompom chain reaction punya. Harga barang turut naik.
    by the way, akak kena tag.
    http://ezelovesse7en.blogspot.com/2014/10/the-liebster-award.html#axzz3FWo2i42F

    ReplyDelete
  10. isu minyak ni mmg stress je rasanya...

    noe menabung kt sini promoted content + RHB tuk sha

    ReplyDelete
  11. adoi terperap dalam rumahlah CT nak kuar kena isi minyak mahal. dahla tak keje adoiyai.. dulu tangki full 50 aje skarang dah nearly 80.. kete kecik aje T.T tangisan tak berlagu.

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...