Friday, September 12, 2014

ZOO TAIPING, PERAK

Assalamualaikum.
Baru hari ini NS berpeluang nak kongsi sedikit cerita di hari lahir anak NS.. [ Mohamad Zaryth Ikhwan ] yang ke - 2. Untuk tahun ini tidak ada sambutan untuk meraikan, hanya bawa Zaryth jalan-jalan pada 5 September 2014.
2 tahun yang lepas, masih segar dalam ingatan ibu..lahirnya Mohamad Zaryth Ikhwan di Hospital Universiti Sains Malaysia Kubang Kerian,Kelantan pada 5 September 2012 Jam 6.05 petang.
Menitis air mata ibu...tak percaya ini kamuu....heeeeee..Kamu anak ibu ayah...
Sekarang Zaryth sudah 2 Tahun.
Jom jalan-jalan tengok binatang.
TIKET DEWASA : RM 16
TIKET KANAK-KANAK : RM 10


Macam biasa..mula-mula naik train perjalanan lebih kurang 2.6km.

Encik dan cik Gajah yang bermacam nama

Mungkin waktu ni waktu makan semua haiwan-haiwan di sini.

Cik Zirafah.

Jalan nak pimpin tangan.

Wefie dulu..sambil jejalan.

Nampak gagah tapi nama?? Mawar ke apa entah....tak padan ngan tuan badan...ahahaha

Mintak tolong orang amik gambar...:D


CATATAN DI HARI LAHIRMU ANAKKU
MOHAMAD ZARYTH IKHWAN
05 SEPTEMBER 2011 - 05 SEPTEMBER 2013
[ 2 TAHUN ]

12 comments:

  1. hepi belated besday syg!!...besar da...suka x dpt tgk binatang? hehe...masa lahir semangat jgk yer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suka tp takut laa aunty...xnk bgun tgk..duduk je celah tiak ibu..huhu..

      Delete
  2. montelnya masa baby...happy bezday zaryth ...moga membesar jadi anak yg membanggakan ayahibu.

    ReplyDelete
  3. happy besday zaryth. semoga membesar ngan sihat & dirahmati ALLAH selalu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. time kasih aunty Asma...InsyaAllah..amin2

      Delete
  4. lama dah tak pegi zoo taiping last pergi tiket dewasa tak sampai RM10... memang semua dah naik harga. Ok la tu berbanding zoo negara.. dewasa RM30

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulaa..sume dh naik..klu cek website dieorg masih tulis rm10..tp sbnarnye dh rm16

      Delete
  5. Semoga Zaryth terus membesar sbg anak yg soleh dan pintar..amin. Kak ana lama dah tak masuk zoo ni, anak2 dah besar dah tak minat pi zoo..besar2 Zaryth tu memang seronok kan,macam2 pertanyaannya.. :)

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...