Tuesday, August 05, 2014

KERA



Nah...comel tak binatang ni? Nama dia gugurl...raya pertama hari tu baru dapat jumpa dia ni...biasa selalu dengar my biras dan abang cerita...
Mula la keinginan untuk memelihara binatang macam zaman budak-budak dulu kembali...tapi bila sudah ada anak ni tidak berapa yakin.. tentang keselamatan anak.
Apa-apa pun NS suka binatang nehh...



11 comments:

  1. comel siap ade baju lg...kite plak xberani nak dekat..xtau nape..hehe

    ReplyDelete
  2. lawa baju raya gugurl Sha... kak ana hantar duit raya kat sini beli white coffee..hehe

    ReplyDelete
  3. msa sy sekolah dlu ad gak family pelihara sekor kera,abg ipo bwk blk amik kat hutan mn nth..nama ABU..mmg syg sgt2,,tp xtahu mcm mn 1 hari tu bdn dia berlubang...maybe terkena paku ke ape nth..xperasan...ble dh perasan tu lubang tu dh berulat da..xleh nak slmtkan da...lpas tu ABU mati..memang sy menangis..amik masa gak nk trm kenyataan hehehe

    ReplyDelete
  4. elok2 bela
    dia ni jinak2 bintg tau
    tapi kalau kita syg n dia cukup makan ..ok je dia ni :)
    comel!
    arwah pkngh MG siap beli botol susu bg die susu mcm budak kcik ..huhu

    ReplyDelete
  5. aloh..omelnya siap berbaju tu ..
    shalimar pelihara ke/

    ReplyDelete
  6. Alololo comei siap pakai baju..hihi

    ReplyDelete
  7. memang comey sesangat, nak bela natang ni kena dok kkapung, kalu dok gok, silak-silak kena samang ye dok, he he.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tauu xpee....duk kapong gok...letok belakang umoh jelaa...ahaha...nak bowok round ngan muto pom relax jee...kih3

      Delete

Terima Kasih Daun Keladi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...