Thursday, March 06, 2014

PEMINAT TEGAR TAYAR

Assalamualaikum...
Ambe nak tanya..anak kekawan ada tak macam nii?
Ambe percaya pasti ada...
Mungkin dia sedang kenal sesuatu...
Kisahnya anak ambe yang suka pusing tayar..
macam kalau beli mainan ..tayar saja ..mungkin dia tak kisah...
Ni antara peel dia laa...lau g shopping mall...
Jumpaa...

  Cukup teruja...
2 beranak sama jew.....hui3....opss

 Ibu ayah panggil pun buat derkk jeww...

Anak...anak...anakku..anakku..

 Budak tak nak duk diam kena kurung dalam Fitting Room...
mau pulak dia duk diam...huhuhu

Boleh pulak ayahnya join sekali...

Terlabik -terbalik..
Macam-macam la anak..
Luv u Both...

2 comments:

  1. comeinya...kesian dia, anak2 besar ni dia tengah suka explore benda baru Sha...anak buah kak ana usia 3 tahun lebih pun mcm tu kalau main kereta mesti sambil baring menonggeng sebab nak tgk tayarnya..hehe

    ReplyDelete
  2. huhuh..letih nunggu nye k.ana...smpai nk g beli barg lain pon xleh...ni sha letk dlm fitting room sebb nk reht smntara tggu ayhnya g bayar...dia suka laa sengeh2 tgk cermin....

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...