Thursday, August 15, 2013

SALAM AIDILFITRI 1434H/2013

Assalamualaikum...
Okeh....kalau main game pou neh...rasanya pou tu dah berkulat tak Nampak rupa pou dah rasanya...heee..
Nasib baik laa ini blog...blog tak de la nak berkulat..kena mandi segala kan...kui3....tapi jenuh gak try beberapa password...sehinggalah berjaya meng log in kan diri ....Nampak sangat lama tak update pape...
Coretan kali ini cuma nak noted pasal raya tahun ni....nanti peram lelame..tak terpostkan....

Haa.... Ni tema raya kami sekeluarga tahun ni....Turquoiseeeee.....jenuh tu...nak cari baju anok jatang ambe sorang neh...akhirnya jumpa jugak...tapi sayang...tak nak pakai songkok pulak si Comel ni...Tapi tak ape laa...budak ni tetap comel di Hati kami....
 
 
Ni keluarga belah ambe....Dari kiri tu...Si bam Bam...Adeq E..Adik bongsu ambe...sebelah tu adik ambe ,Tina....2 orang ni jela adik ambe..Lagi-lagi....yang macam pengantin tu mak ngan ayah ambe....Kemudian baru laa ambe anak beranak -Suami & Anak Tersayang....Tq Sayang ...Tq Sony....
 
 
Ni pulak gambar raya bersama keluarga belah suami ambe...Adik beradik & Anak-anak saudara kami...meriah ngan kecik-kecik tu....Tak pe....Laman luas...ummm..ape anak jatang ambe perkatakan ituu??.....
 

 
 Bergambar depan rumah arwah Opah IncEk suami...Di Kg Ekor Bota.....
 
 
Gambar Keluarga Pak Muda & Che Da...pak n mak saudara yang rapat dari kecik...xcukup lagi 2 orang...pinky....
 
 
 Gambar ramai-ramai di Pagi raya...Gambar terakhir bersama arwah Teh..sepupu ambe yang kembali ke Rahmatullah pada hari Jumaat...2 Syawal..arwah terkenal dengan sikap pendiam...balik beraya di Kampung setelah 12 tahun tidak pulang...Raya ke-3 suasana sayu di rumah ambe...Al-Fatihah buat Teh...
 
Okeh...cukup lah nota raya buat kali ini...nanti lau ada cita lagi....ambe cite yer...
Sekian....Terima Kasih Sudi Membaca...
 


1 comment:

Terima Kasih Daun Keladi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...