Thursday, January 10, 2013

- APA LAA YANG TAK KENA -


Semalam bikin daku panas hati...apa laaa yang suwey sangat.....geram jee...dalam berhati-hati boleh jugak jatuh botol susu anak tuu...kali ke-2 pulak tuu...eeeeeeeeeeeee....bukan senang tau nak dapatkan 4oz tuuuu...
Kali pertama jatuh bengang....OK lagi...Kali Kedua....haaaaa...menangis laaa apa lagi....risau susu anak tak cukup.....esok nak keje....adhui2....last2 kul2pagi baru dapat tidur....pas tidur 2-3kali jugak duk sedar anak minta susu....pukul 5.30 pagi bangun pam lagi...ada laa 3 botol....Hmmm,,,nampaknya karang kena minta ngan bos balik awal sikit laaa....
Alhamdulillah...hari ini tenang sikit dari hari-hari sebelum niii
macam mana laa nak hidup kat bandar yang sesak macam Kuala Lumpur tuu...
DUk kat Ipoh ni pun...nak pegi keje...1 trafic light pun....2-3 kali lampu merah baru lepas....bayangkan ada 4-5 tempat ada trafic light tu...jenuh laaaa wehh

Last pas keluar makan ...suami belikan kad touch N Go....Suami suruh pergi kerja ikut highway....Kesian kat Isteri dia ni kot...Asyik terkejar-kejar pergi kerja...Huuhuuhu..MEMANG SUAMI PRIHATIN .....

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...